20/9 måndagslyx på G!

Fort går dagarna :) Snart är det bara en liten timme kvar till hemfärd. Då ska jag och Johan gå ut och äta, måndagslyx! Skulle egentligen gått ut imorrn men när jag kom till jobbet idag såg jag i kalendern att vi har kvällsmöte imorrn som jag glömt. Anledningen till att vi ska ut och lyxa är att jag åker till Malmö med jobbet på onsdag morgon och sen kommer jag inte hem förns på söndag. Hela 4,5 dagar kommer vi vara borta från varandra. Vet inte när vi var det sist, när jag var på Mallis sommaren 06? Men jag tror att det är bra också, det är hällsosamt att sakna varandra ibland :)    

Har länge planerat att bjuda Johan på fancypancy restaurang men det blir ju aldrig av.. Skulle hitta en helg då vi skulle kunna gå ut men såg då att de tre kommande helgerna redan är uppbokade. Denna helg är jag som sagt borta, nästa helg drar vi till landet och helgen därefter ska jag ha super afterwork med Emma och gå på konsert. Jag som inte gillar packade helger, ingen plats för spontanitet ju.. Visst kan man gå ut mitt i veckan men det blir ju så sent då.. Jaja, I-landsproblem :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback