21/9 tisdag.

Tisdag, sista dagen på jobbet för denna vecka. Hårt liv :P Imorrn vid åtta tar vi flyget till Malmö, ska bli jättekul och intressant! Jag ska va på hugget hela tiden och lära mig allt. På hugget ska jag även vara när vi ska ha vin&chokladprovning ;)

Ikväll har vi kvällsmöte. Första vi har själva och gud vet hur länge vi kommer att fastna här. Ska beställa upp middag så sen är det väl bara att köra hårt med alla "ta upp på mötet lappar"


-------------
Till skillnad från alla andra i Sverige kommer jag inte skriva ett ord om vilet och politik. (Förrutom detta då..) Jag är så trött på allt skitsnack och ingen är bättre än någon annan, alla kastar precis lika mycket paj! Jag är så jävla less, det finns en anledning till att det blivit som det blivit. Ta reda på DEN anledningen och åtgärda istället för att snacka skit. Det är allt jag kommer säga om valet. PUNKT SLUT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback