30/9 torsdag.

Idag är en rolig dag igen, shit va upp och ner det går! Utvecklingsarbeten är roliga, tänka ut och lägga fram nya lösningar för saker och ting. Roligare än teknik ;)

Det första jag gjorde när jag kom till jobbet idag var att boka in Zumban för vecka 41, det gäller att vara i god tid har jag ju märkt.. I eftermiddag skulle vi egentligen ha hämtat vår nya säng men nu vet jag inte hur det blir med den saken.. Eftersom vi behöver en bil med dragkrok tänkte vi då ta hjälp av Johans pappa, men de hade visst bestämt sig för att åka till Norrland idag. Får se hur det blir om Johan får hjälp av någon från jobbet. Och i och med att Johans föräldrar inte är hemma i helgen kan inte vi åka upp till landet som planerat. Ingen kattvakt, morr!!

Så det blir en helg hemma, en lugn helg, no supa och mycket träning! Eller jag kan ju iaf försöka intala mig det ;)

JUST DET!!!
Imorrse fick jag skrapa rutorna på bilen för första gången. Det är inte ens oktober va fan händer? Ingen sensommar och nu ingen höst, vinter på en gång! Måste diskutera det här med att flytta utomlands med min kära sambo! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback