6/9 måndag.

Idag har jag knappt suttit vid min egna dator på jobbet så någe bloggande har inte blivit av. Har varit med och gjort lite av varje och idag känns det faktiskt lite klarare. Det går framåt :) Hoppas att jag kommer hinna få gå kurserna innan TUG som vi ska åka på den 22 september, men det lät lite tveksamt..

Efter jobbet åkte jag direkt för att fixa håret. Två timmar satt jag där och kom därifrån superduper blond. Blev inte riktigt som jag tänkt mig med nyansen men det blev bra och mitt löshår matchar perfa! Hon är verkligen grym, lite dyrare, lite bättre :)

Johan hämtade upp mig vid Rotebro och sen hämtade vi upp måndagens middag, pizzzzaaaa! Strax är det Dexter på tv och i någon reklam ska vi rusa ut och hämta tvätten.

Myskissen ligger och trängs med datorn i mitt knät :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback