7/9 tisdag.

Hmmm, undrar om jag slutar om 30 eller 90 minuter..? Krångligt det där med sommartid ibland, men väldigt skönt. På jobbet fortsätter det att gå framåt, får lära mig sakta men säkert och det är nog precis det jag behöver gällande denna tjänst :) Fick även en ny telebobo idag, en HTC Desire, så den leker jag med för fullt. Är det bara jag som tycker att de nya instruktionsböckerna till telefoner är kassa, det står ju ingenting.. Självlärning?!

När jag kommer hem bär det direkt av till Mutti som fyller år idag :) Jag kör dit, dricker vin och Johan kör hem. Klockrent skulle jag vilja påstå, hihi! Massa fina presenter har vi köpt till henne. 

Jag tycker att mitt hår blev liiite för gulaktigt i hårbotten. Så imorrn ska Sus ta med silvershampoo så det kanske lägger sig lite. Tänk att det ska vara så svårt att bli 100% nöjd :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback