jag är ett irritationsmoln.

Igår åt vi middag hos Johan päron och så fick vi champagne för att fira körkortet :) Mums! Efter att nästintill ha svept två glas, gått hem och lagt mig i ett 100 gradigt bad fick jag en jättesnurr i huvet. Satt bara i, i 15 minuter men gud så konstigt det kändes :P Typ vattenbrist / ha druckit i solen känsla. Bäddade ner mig i soffan och såg på film.

Det löste sig förresten imorrse. Maria kom strax innan vi öppnade så jag slapp göra det själv. Ändå har jag en irritationskänsla kvar i kroppen. När jag blir så där irriterad som jag var imorrse byggs ett problem upp till 1000. Minsta grej blir största grej och sen har jag jättesvårt att släppa det. Och jag hatar att vara så här, bläää!

Give me some fridayfeeling!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback