jag är mig själv igen :D

Efter lunchen satte jag igång med operation proppa i mig underbar Center Nougat. Och SE, det hjälpte mot mitt dumma humör precis som jag misstänkte! Finns inge godare choklad just nu :)

Efter att ha velat till och från, till och från med kvällens planer verkar det bli någon form av socialt umgänge iaf :P Först ville jag bara slänga mig i sängen, nu finns det inte på kartan. Gud så trist att sova en fredagkväll, hihi. Så när jag kommer hem ska vi handla mat till imorrn och sen blir det en tripp till systemet, Johan kör såklart :) Så kan jag visa hur irriterande det är att köra bil när personen bredvid dricker, hahaha. 

Merry friday!
Jag är mig själv igen :D  


En kväll på KC skulle sitta fint känner jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback