JOHAN HAR KÖRKORT!

Då var man hemma på plats igen, där man hör hemma :)

JOHAN HAR KÖRKORT! JOHAN HAR KÖRKORT! JOHAN HAR KÖRKORT! JOHAN HAR KÖRKORT! JOHAN HAR KÖRKORT! JOHAN HAR KÖRKORT! JOHAN HAR KÖRKORT! JOHAN HAR KÖRKORT! JOHAN HAR KÖRKORT!

Så, då har ingen missat den nyheten! Han körde upp igår kl 10 i Ånge, klarade allt galant och sen satte vi oss direkt i bilen och körde hem. Jag körde de första 4,5 timmarna så fick Johan köra den sista :) När vi kom hem började jag stöka på en gång och med allt på samma gång. Jag packade upp, städade, rensade badrummet och framför allt gadreroben. Måste få bort lite gamalt för att få in allt det nya från mina två shoppingrundor i Sundsvall. Och efter jag hållt på en timme med att flytta kläder mellan garderoben och klädkammaren fick jag acceptera att min garderob inte längre går att stänga. Men det är väl bra, egentligen ;)

Sen tog vi ett långt bad, underbart efter att ha tagit snabba duschar i två veckor! Mös sedan ner oss i soffan och såg på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback