måndag 27/9

Efter helgen har jag haft en trött måndag idag. Har varit en del att göra under förmiddagen men nu dör det ut, måste komma på något att göra de två sista timmarna. Idag börjar också min sista upplärningsvecka med Sus, sen byter vi permanent plats. Är superpeppad men måste bara komma på vad jag ska göra nu :P

Ikväll blir det en tur på Sats. Ska även boka in Zumban till torsdag och en tid till mig och Johan för att spela squash. Har aldrig provat det förrut och nu har Johan äntligen gått med på att spela med mig. Ska bli superkul! Ikväll ska jag även försöka mig på att göra egen hummus á la Devins recept. Blev helt kär i den han gjorde i helgen så nu måste jag prova själv. 

Måste även ta en städning. Jag kan inte vara borta 5 dagar i rad, lägenheten blir ju ett bombnedslag! Tänk bara om ens sambo också förstod det... :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback