Mills kan inte :(

Fick tid för en timmes squash imorrn. Ska bli så spännande :) Tror nog att min kropp kommer dö efteråt.. Men för zumban var det lite värre, tror jag har köplats 20, minst, för att få komma med. Får boka till nästa vecka imorrn, måste ju få skaka på rumpan!

I helgen gjorde ju då Devin supergod kikärtgegga, inte riktigt hummus men åt det hållet. Så när jag kom hem skulle jag göra jag också. Blev den likadan? NEJ. Blev den god? NEJ. Jag gjorde ju precis som han gjorde, jag fick inte ens samma färg. Johan säger att den smakade som "riktig hummus" Det är alltså inte hummus jag tycker om utan Devins gegga.. Jaja, jag får tänka ut något. 

Nu ska jag få massage av min älskling, me likey ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback