onsdag 29/9

Denna dag har gått långsamt, men nu när jag tittade på klockan tänkte jag "åå, redan 16.30" Det är väldigt upp och ned här har jag märkt, helt plötsligt behöver alla hjälp med diverse saker och sen tvärdör det. Jag har hjälpt Jeanette att leta resor till Thiland, min speciallitet ;) Och så fick dom havrebollar i växeln som jag var och smaskade på. Dåligt samvete? JA, måste träna mera!! 

Vi har iaf fått några små uppdrag att fixa och trixa med. Jag känner mig fortfarande lite efter och inte riktigt med i matchen, hoppas att det kommer snart. Jag är ju sån som vill kunna allt på en gång och tills jag lärt mig allt (om man nu kan kunna allt) så känner jag mig kass. Ska forska lite till nu tills det är dags att ta sig hemåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback