13/9 måndag.

En riktig måndag är det idag.. Och en "riktig" måndag betyder en stökig måndag.. Jag har sovit noll inatt, halv 5 fick jag PANIK! Jag var helt klarvaken och Johan började snarka! Så jag gick ut och la mig på soffan och lyckades sova två timmar innan det var dags att gå upp. När jag kom till Rotebro var det tågkaos och jag fick vänta i 20 minuter på tåget. När jag kom till Karlberg spöregnade det och jag hade inget paraply, fick bli tidningen över huvet. På jobbet var folk inte på plats och gnäbb och gnabb.. Men förmiddagen har gått fort så vi hoppas eftermiddagen gör lika så. Ikväll ska jag proppa sömnpiller, ska banne mig sova :P

Den här veckan tar sommartiden slut :( 

Nej, nu ska det bli gladare miner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback