jämställdhet?

Tjoho, mötet höll tidsgränsen och vi slutade exakt kl 6! Grymt skönt när våra möten har en tendens att dra ut ordentligt på tiden.. Nu ligger jag på soffan med maten i ugnen. All denna matlagning, jag tycker fan inte att jag gör något annat än att lagar mat när jag är hemma, eller städar. Jämställdhet?! Någon?? Jaja, gott kommer det iaf bli, kycklingfile med brie och salami inuti :) Typiskt Mills...

"Den som lever får se.." Jo visst, men inga levande ljus inte. Här kommer jag hem sent från en dag på jobbet med kvällsmöte, men icke. Nästa gång duger det inte att jag får Johan att lova, jag ska fasen ha det på papper :P

Badkar med mig själv ska det minsann bli! Sen tidig nattning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback