14/9 tisdag.

Under förmiddagen har jag inte suttit någonting vid min plats så inge morgonskrivning har det blivit. Men vad gör det när vi tar itu med saker och lär mig saker :) Nu ska jag sitta i växeln till kl 12 då det är dags för lunch, sen blir det mer lära, lära, lära. Efter jobbet blir den kvällsmöte men jag ska nog vara hemma till kl 7 då Johan har lovat att tända massa ljus. Eller jag fick honom att lova.. Den som lever får se :P

Jag har dragit slutsatsen att jag är inne i en sovsvacka, det efter ännu en natt utan sömn. Precis som igår låg jag klarvaken halv 5 och la mig då på soffan. SÅ, nu har jag konstaterat det och behöver inte längre tjata om att jag sover som ett peck! När jag väl sov inatt drömde jag om att synkronisera telefoner!!

Ge mig mat! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback