16/9 torsdag.

Jaaa.... Idag har jag gjort lite allt möjligt, började dagen med en timmes frukostmöte så förmiddagen gick väldans fort :) Sen åt jag Vietnamesisk buffe till lunch tillsammans med Johanna. Godast i världen och hhur mycket mat som helst!

Nu håller jag på att planera en hemlis, hihi. Me likey, likey! Om det går igenom kommer det fan bli bäst! Och om ytterligare en liten detalj går igenom blir det ännu ännu bättre.

Ikväll blir det fullrulle! Först ska vi köra järnet så vi hinner rösta och sen är det Zumba time. Nu har jag tjatat om det i en vecka och nu är det äntligen dags! Woho! Och eftersom det är medlemsdag ska Johan passa på nu när det är 600 kr billigare, sen ska vi bli träningsfreaks båda två, woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback