2/9 torsdag.

Torsdag, oj vad veckan gått fort (säger alla) Jag är inne på min andra arbetsdag :) Det tycker jag är helt lagom. Vad skulle sägas om tre arbetsdagar med full lön, det tycker jag låter perfekt, ska kolla vad the boss tycker om det.

Nu på morgonen börjas det i växeln sen fortsätter vi med det nya. Idag har jag iaf med mig ett par ballerina. Det känns ordentligt i fötterna efter att ha sprungit runt i klackar en hel dag. Ajaj! 

Nu ska jag försöka hitta en "du har fått körkort" present till min älskling. Han blev lite ledsen att han inte fått några godisbilar som Jeanette fick av mig. Så nu ska han få något fint :) 

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, Markus fick godisbilar av mig när han tog körkort :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback