en myshelg med lite vin i mitten :)

I fredags när jag kom hem fick jag blommor och en flaska vin av Johan eftersom vi inte åkte till landet :) Han hörde att jag blev ledsen så han ville göra mig glad <3 Vi grillade, åt ostbricka, skagensnittar, såg på film och drack vin. Det är en riktig fredagsmyskväll det!

I lördags bestämde jag och Emma oss för att göra ett besök i sjöstan hos Mutti och Sten. Fick bulbbel och sen tog vi oss till Jimmys och åt en fabulös middag med grymma räkor som förrätt och viiin :) Efteråt blev det köksparty hos Mutti och Sten. Dans, cider och music! En alldeles fabulös kväll hade vi!!

Vaknade igår hos mamma och fick bacon, ägg frukost. Sen tog vi oss till Sickla där jag hittade ett par lovely stövlar som jag fick av min älskade mamma <3 Shoppade även upp de 550 kronorna jag fått i presentchekar på hm. Ytterligare ett par skor, en klänning och lite smink. Wiiiie! Kvällen bjöd på middag hos Johans päron och sen söndagsmys med chokladfondue :)

Blev helt enkelt en väldans bra helg trots att vi inte åkte till landet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback