you got to love saturdays :)

God förmiddag lördag! Vaknade redan kl 9 imorrse men tvingade mig själv att somna om, så kl 11 kom jag upp ur sängen. Har spenderat något timme med att rensa på datorn. Har lagt in alla bilder och musik på den bärbara hårddisken och tagit bort allt från datorn. Vet inte om det hjälper men det fick bli en första åtgärd. På hårddisken har jag nu över 20.000 kort som är tagna sen 2006. Inte konstigt att jag inte kan välja ut några att skriva ut..

Snart ska jag förberade den sista maten för ikväll, blir bbq hos pappa :) Ska ses halv fyra för att köra go cart och sen åker vi hem till honom och grillar. Så spännande det ska bli! Men det jag mest ser fram emot är att se Annica köra go cart. Sorry sis men det är sanningen :D

Sen vet jag inte om vi blir där hela kvällen eller om vi drar iväg för något annat..

En bucket skulle inte sitta fel just ju känner jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback