zumba premiär, fantastiskt!!!

Shit, mitt förra inlägg hette ju speedad då kan jag ju inte döpa det här också till speedad. Men det är jag, 1000 gånger mer än sist. Johan kastar snart ut mig ur huset om jag fortsätter, haha.

Zumban var heeeelt fantastisk. Det går inte att beskriva. Allt skakade, tom allt som inte fanns! Jag  skakade så mycket så det känndes tom som att jag hade enorma bröst, haha! När det inte gick i 120 tyckte man att resten gick i slowmo. Jag skulle lätt kunnat hålla på en timme till, adrenaliet gör så att man blir en supermänniska! Jag som varit på en riktig brazilians carneval (okej, det var 5 år sen... :P) skulle lätt kunna hålla på i 4, haha. Shhiiiiittttt :D

När jag kom hem hade jag fått ett kuvet från hm. GRATTIS MILLS, presentcheckat för 500 kr! Har aldrig fått så mycket förr, lets shop some more! Men med de 500 kr kommer också en tanke att jag endast på hm det senaste året handlat för över 10000 kr.....

Nu blir det en dusch och sen massor med mat, jag är hungrig som en gnu och antilop (a la Emma!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback