3 timmars lunch?

70 fakturor gjorda, nu är det banne mig dags att pusta ut lite! Och jag som gillar siffror, helt snurrig är jag!

Idag var min största dröm att få ha lunch i 3 timmar, minst! Jag ska försöka förhandla till mig det på löneförhandlingen :P Det finns inget bättre än att gå ut och sitta i solen en timme mitt på dagen, det räddar verkligen eftermiddagen. Och för varje gång får man lite mer färg i ansiktet :) Även 4 timmar i lördags och 4 timmar i söndags spenderades i solen, måste ju få en grund till Budapest där det redan nu är 25 grader. Tjoho, om 2,5 veckor åker vi.

Ikväll ska jag ta tag i mitt trötta jag, cykla till gymmet, dansa en timme, cykla hem och sen slänga mig på soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback