after work i soffan.

After worken igår blev inställd pga att 8 av 11 inte kunde av olika anledningar, svårt att få ihop folk :P
Istället köpte jag och Johan hem indiskt och drack öl hemma i soffan och såg på en kass film. Men filmen gör inte så mycket, det var skönt att bara ta det lugnt utan ett enda måste. Inte ens matlagning!

Imorrse åkte vi till Märsta för att lämna bilen på service. Bye, bye 3500 kr :'( Men jag är glad att vi hittade ett ställe som inte sa 4400 kr så jag är nöjd. Gratis lånebil också! Och trots att jag älskar min lilla pärla så var det skönt att köra en bil med lite större motor! 

Längtar till ikväll! Då ska jag, Johan, hans bror och kusin köra Go Cart!!! Så jävla kul, brum brum!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback