Bullmamman Mills :)

En sån bullmamma jag är ibland :P

Först ser jag fram emot att få plantera en massa örter som kommer bli bäst till sommarens grillningar! Sen blir jätteglad över att jag och Emma ska åka iväg, köpa lökar och plantera en massa blommor snart.

Och nu, denna måndagkväll har jag bakat. Fillimpa och mina efterlängtade parmesanskorpor har blivit gjorda! Hade tänkt göra fröknäcke också men jag förstod ganska snabbt att det inte skulle hinnas med, så det får bli senare i veckan. Imorrn på lunchen ska jag försöka hitta några fina burkar att ha mina små skorpor i. Gärna creamfärgade med rosor på :)

Jag har fastnat för vitt och rosor. Ska köpa såna gardiner till vardagsrummet och rosa kuddar till soffan för att göra det vår och sommarfint. Johan är lagom glad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback