glad telefontant :)

Myyyyy, vad trött jag blir!
Det är frustrerande att vara teleansvarig när man inte har något tålamod och har pms. Ingen bra kombo vill jag lova er! "Nej, jag vet. Det är Telias nät det är fel på, vi kan bara vänta tills de löst det" Positiv försöker jag vara. Sen försöker jag ringa ut och det bryts, bryts och bryts. PSYKBRYT får jag!! Men mot andra ska jag va glad. Så funkar det.

Puh! Tur att det är go cart om någon timme så jag får gasa bort all frustration :) Sen pratade Johan om han och Dan skulle hem och spela playstation. Bra att Johan tar hand om sin lillkusin från norrlands skogar!

Men Mills då? Antingen slänger jag mig i sängen och läser, har börjat på en väldigt okompliserad bok, behövs ibland! Eller så tag jag tag i mitt liv och går till gymmet. Jag gissar på att det blir sängen, främst för att det inte kommer att bli middag förns på många timmar!

Magen kurrar ju! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback