less på måndagar.

Måndag, dagen man gärna kunde vara utan..
Usch så tråkigt med måndagar! Känns inte riktigt som att jag kommer igång med något, hade utbildning i förmiddags och nu vet jag inte riktigt vart jag ska börja. Ska starta upp vårens projekt denna vecka men inte idag, det får bli imorgon.. Saknar inspiration..

Men igår var det en lovely vårdag! Vår altan, Brynolf, blev helt färdig! Han fick ett staket och igår planterade jag och Emma (mest Emma) massa blommor i krukor. Till två blev det färdiga blommor, i de andra sattes lökar. ORKA vänta jag vill att det ska bli blommor nu på en gång! Satte även frön till alla örter som fick flytta in i lilla växthuset. På kvällen köpte vi hem Kinamat och totalslappa i soffan.

Nu ska jag se till att få något gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback