merry friday!

Guud va kul det var igår. Go Cart äger och ska köras många gånger till i sommar, Emma du följer med nästa gång! Vi var dessutom helt själva där så vi tog en liten korvpaus mitt i, njöt av kvällssolen, gasa, gasa, gasa :) Sen blev det middag och vin hos Johans päron så det blev varken gym eller sänghäng. Vin behövs när man är pmsig...

Imorrse tog jag mig iväg till verkstaden med bilen för en snabb skadebesiktning. Den 16 maj lämnas den in för att bli fin igen, de lackar om framdelen och ska ta en vecka? Jaja, det blir gjort och försäkringsbolaget står för allt. Wiie!

Ååå, vad jag älskar att det är fredag idag. Hörde dessutom min älskade OJOJOJ låt med Don Omar imorrse, det är kärlek det ;)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback