Trinidad&Tobago

Semestern är bestämd!
I sommar blir det 27-28, 33-34. Inget ska planeras, om vi hittar en billig sistaminuten i augusti så kör vi på det.

Efter alla planer hit och dit..
Thailand, Kuba, Malta, Kuba igen, Thailand igen, USA, Italien, USA igen, Mexico, Dominikanska Republiken.... Så har vi nu bestämt oss vart det bär i vinter. Och nu har vi VERKLIGEN bestämt oss, känns bättre än alla planer vi tidigare pratat om. 

Trinidad & Tobago

 

Jag är så lycklig så jag kan inte förklara! Det jag nu ber till gud och företaget om är att jag får semester i slutet av februari. Why? FÖR DOM HAR TVÅ DAGARS KARNEVAL I TRINIDAD DÅ!!!!!!!!!!!!!!!!  (dumma företagsflytt som ska vara ivägen)

HAPPY!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback