denna eeeviga infektion, blä!

Fuck! Urinvägsinfektion, IGEN! Den har dock inte betett sig som de andra drygt 10-15 styckna jag haft så jag har väntat med att gå till läkaren. Inatt blev det värre, ringde till vårdcentralen som inte hade en enda tid förns på fredag, men hos närakuten fick jag tid i em.

Första gången på länge som jag går till läkaren. Jag har ju supermedicin hemma från Turkiet som jag alltid brukar ta. Men nu känns det som att det är något knasigt, så vill kolla upp!


Något mycket roligare och trevligare är att Åsa och Jocke kommer över på middag ikväll! Jag ville bjuda dom för att fira att de förlåvade sig förra veckan :) Det blir helstek, hasselbackspotatis och rödvin. MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback