Down.....

Möööööö!
Sitter idag och imorgon i växelen. Hade glömt de frustrerande samtalen, man kan få lite smått damp vill jag lova.

Och seriöst, Helene Sjöholm och Bennys orkester, ta er i kragen. Man dör ju av trisstess! Ta min hand, jadijadijaa..

Jag vill ut :'( Jag vill verkligen ut! Näst intill all min färg har försvunnit, jag är alltså en belkis och alla mina vårmuskler har omvandlats till fett. Kuuul!

Jag längtar till semestern!

Jag är ett latarsle som aldrig tar mig till gymmet.

Vem vill att livet ska gå ut på att jobba hela jäkla tiden.


Jag har då en lite halv down vecka... Längtar så himla mycket till imorrn då vi sak Nyckelviken hänga på kvällen, dricka lite vin och grilla. Det är PRECIS det jag behöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback