filmmys vs. jacuzzibad

Jag skippade helt i filmmyset och ostbrickan igår.
Jag tvättade fort som satan och efter en FANTASTISK nachomiddag gick jag hem till Baffe för att bubbla jacuzzi med honom och Oliver. Det är ju så jääkla nice, måste han åka tillbaka till USA? Vart ska jag mysa då tro? ;) Fick en jättegod gin&tonic (vilket jag vanligtvis inte gillar) så nu ska jag dricka det heeeela Greklandsresan!  

Efter att ha jobbat hela dagen, druckit två drinkar och en öl, bubblat jacuzzi blir man rätt så sänkt! Kom hem strax innan 11 då jag stupade i säng och sov hela natten lång, hmmm, nästan iaf... 

Idag känns som ett rätt så lugn dag på jobbet, trist, så jag hoppar in lite i växeln också. Efter jobbet blir det ett besök på Clinic D-vine :( Det suger att ens vaxare är på semester på sommaren, hon behövs ju som mest nu! Sen ska förhoppningsvis jag och Johan till Bro och hälsa på Chrille&Anna som flyttat dit. Lilla Albin lär väl vara jättestor nu..

Lets work!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback