Födelsedagsfirande!

Shit! I fredags innan vi gick ut för AW hade jag 3000 kr på kontot, det är nu nere på 700! Lyckad helg, javisst, men det svider lite.... Jag som verkligen ville ut och äta med love nästa helg!

Hade ett jättebra firande av Sis i lördags! Började hemma i Sjöstan med bubbel och presentöppning innan vi åkte in till Söder där vi åt grekiskt till middag. Efter det gick vi alla till en pub som hette HoneyHoney och drack lite öl innan jag, Ankan och Jimmy gick vidare till 54 för en dansnatt. Det var på ostadiga ben jag kom hem någongång på natten. Inte nog med allt vin och öl, min klack gick sönder! Den lossa från själva skon så jag var ju värre än halta Lotta sjäv!

Igår hade jag en bakisdag med mamma :) Promenerade runt i Sjöstan, fikade och tog en cider i solen. Fick sedan skjuts hem till Väsby där jag och Johan spenderade resten av kvällen i soffan!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback