Mary Kay.

Whiowhio! Det verkar som att vädret blir bättre till helgen! Tänk om det blir sol i Sandnäset, det vore ju fantastiskt. Under de fem tillfällen jag varit där har vi haft två soliga dagar :P Tänk om det blir bikiniväder :D Det jag längtar efter mest är att få äta kräftor, ååååå!

Igår kväll åkte jag hem till Lotta med Åsa för att ha en Mary Kay "visning" Vi gick igenom och fick prova alla olika produkter och rengöringsmoment. Vi blev så lena och fina sååå :) Verkar verkligen vara superprodukter! Dock lite dyrt i och med att jag precis köpt upp mig på alla DermaNord produkter.. Sen bjussa Lotta med magen på ananaspaj och choklad, mums!

Deckade sen hemma på soffan till ytterligare en Ross Kemp dokumentär, undra om vi sett alla snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback