Bästa dagen :)

Åååå, det är fredag idag :D
Det är så himla mörkt ute, det ser ut som att solen redan gått ner, och jag har inte ätit lunch än..

Ikväll ska vi superchilla och somna tidigt! Vad ser man på när Idol är slut? Jag har tagit på mig att göra en fabulös trerättersmiddag till mig och min darling. Team fisk&skajdjur MÖMS!

Imorgon blir det fullrulle. På förmiddagen ska vi hem till Chrille&Anna för att fira Albin som fyllde 2 i veckan. Sen åker vi ut för den sista julklappsshoppingen (första för Johan..) Sen ska vi även fixa två granar, en ska stå ute på Brynolf!

På söndagen träffar jag syster för att se Nötknäpparen på Kungliga Operan, då måste man vara tjusig ;)

Känns perfekt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback