Granjakt :)

Igår var jag ett PMS-monster. Idag är jag mig själv igen :)

Igår kände jag mig ful, tjock och äcklig. Trots detta var det en gigantisk bit chokladtårta (4 olika sorters lager) som räddade mitt humör på eftermiddagen. Är det inte konstigt.. Kvällen blev iaf väldigt rolig! Vi smet ut i skogen, sjöng tip tap och spejade granar. Vi hittade en superfin till vardagsrummet, ev lite stor. Och en liten söt sak till altanen. Sånt här får man inte skriva eftersom man inte får sno granar i skogen hur som helst! 

Nu står en stor, fin gran på tork i badkaret som ikväll ska trimmas och kläs. Mysmys! Ska även iväg och köpa en julskinka hade jag tänkt, hämta julklapparna som kommit med posten och förhoppningsvis hinna slå in dom. 

Gud vad jag önskar att jag var ledig den här veckan, jag skulle bara gå omkring hemma och fixa mys!



 Nu ska vi ut på garnjakt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback