I´m a happy, happy girl... ;)

Mills SOO happy :)

- Linn är tillbaka på jobbet efter Kina och hade med sig väärldens skönhet till mig. Överlycklig, visar sen!

- Hostan har börjat ge med sig! Johans hostmediciner är bäst, tror dock att jag överdoserade igår kväll.. Fick ont i magen, mådde illa, fick kramp runt hela bröstet och bak i ryggen. Obehagligt :S Idag tog jag halva mängden och mår super!

- Ikväll kommer Veronica och Devin på middag. Förberedde gulsch igår i vår nya, fint gryta :) Vi ska även planera nyår, tjoho!

- Faktumet att det är nyår på lördag!

- Och idag har jag höstens favorit på mig. Den senapsgula polotröjan, vi gillar varandra! Inviger även det nya fjäderörhänget.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback