Julbord & Musikalhelg

Helgen har bjudit på det mesta :)

I fredags blev det superchill hemma framför Idol med nacos till middag och massa gottis. I lördag blev det att kliva upp tidigt för att åka till jobbet 9.00-16.30 härligt ob en lördag. Efter jobbet kom Johan och hämtade upp mig, vi dumpade bilen i Sjöstan och tog oss till Slussen där vi mötte upp Emma & Markus. Julbord på Blå Porten. Så sjuuukt gott, julbord är bäst! Och det är första gången jag åt sill på ett julbord, snart äter jag banne mig allt, vuxenpoäng eller? :) Efter några timmar åkte vi med mätta magar till Engelen där det var sjuk mycket folk. Mills har blivit gammal på riktigt, men det är alltid kul att gå ut!

Igår var jag, mamma och Ankan och såg på Romeo&Julia. Var verkligen superbra, Måns var fantastisk! Och dansarna var grymma! Efteråt mötte vi upp Sten och åt middag på Faros. Calamares, MUMS! Familjemys!

  



Hos Mutti innan julbordet <3

 

MÖMS!



Partytaxin på väg mot Engelen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback