Julklappsshopping!

Här handlas det julklappar!
Jag gillar att gå runt i affärer, kolla julinsperation, leta klappar och gå runt med 1000 kassar men ibland är det fantastiskt skönt att bara kunna klicka hem klapparna via nätet! 4 avklarade på 20 minuter, det händer inte ute på stan iaf :) 

Nu har jag bara Johan, pappa och Johans pappa kvar. Eller bara och bara, de är de svåraste också.. Första året som jag inte vet vad jag ska köpa till Johan. Och ännu svårare blir det när vi bestämt att vi ska köpa något litet för att spara pengarna till resan i mars..

Ikväll hoppas jag på lite mysigt glögg och bakmys :) 
Freeeedag!! Men imorrn börjar jag jobba kl 9 så jag sparar krafterna till imorgon kväll då det blir julbord på Blå Porten med Emma och Markus! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback