Julmys <3

Igår hade vi en riktig julkväll :) Eller kanske mest jag, Johan var med på ett hörn iaf! Vi klädde granen, slog in julklappar, drack glögg, åt lussisar och lyssnade på julmusik. Jag sjöng på som bara den till Michael Bubles julskiva, riktigt bra faktiskt! Nu vill jag bara vara hemma och baka, pyssla och mysa!

Ikväll ska jag till Emma på middag och imorgon ska jag göra julskinkan (hann ej igår..), slå in de sista klapparna och baka mer lussisar. På fredag är jag ledig!!

 

Granen, klädd och fin :) Måste köpa lite mer julgranspynt känner jag, får bli i mellandagarna till nästa år.. Valde att lägga alla julklappar under granen, trots att de är till alla andra. Men det gör det ännu lite mysigare, fint med julklappar ju :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback