Streptokocker...

Mills har varit sjuk :(
Gick hem i måndags efter lunch och har varit hemma sen dess. I måndags och tisdags var det feber och hemsk huvudvärk. Har aldrig varit med om en sån huvudvärk förr! Igår var jag feberfri men då fick jag så ont i halsen så jag knappt kunde prata på kvällen så det blev ledigt idag också för att gå till läkaren. Streptokocker, baaaah! Men läkaren sa att det inte smittar (?) så om jag inte pussar mina kollegor kan jag minsan gå till jobbet :)

Så imorrn är jag äntligen tillbaka!

Dessa dagar har jag sett säkert 10 filmer! Två per dag samt vissa kvällar.. Igår när febern lagt sig tröttnade jag på att ligga still så jag bakade äntligen mitt fröknäcke och gjorde en helt fantastisk gulaschsoppa till middag. Det var rena Budapest kvaliteten på den!

Ikväll har Johan inventering på jobbet så det blir mer soffa för mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback