Blir en julig helg :)

Tillbaka på jobbet! Mår bra men är en tröttis, ojojoj!

Imorrse kände jag Det är NU helvetet börjar! När det känns som mitt i natten när klockan ringer på morgonen. 4 månader kvar, huuur ska jag överleva. Jag sov till och med en del inatt men ändå så trött..

Ser mycket fram emot en lugn helg! Ikväll bli det antagligen Idolchill. Imorgon blir det julklappsshopping med Emma och på eftermiddagen julbak med Sis. Lugn kväll och på söndag funderar jag på om man ska ta sig till Steninge på julmarknad. Mycket jul denna helg :)

 


Den enorma konjakskupa Johan fick när han fyllde år är fylld med sten, köpt ;) små dekorationer och ljus :)

 



Julblommor är väl fiiiint, har massor hemma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback