Ge mig pengar och tid till tapetsering!

Jag har ett STORT behov av att göra om hemma hos oss. Lite gör så himla mycket så om tapetsering av hall och kök kommer säkert göra väldigt mycket för att pigga till lägenheten. Har varit på gång att köpa tapeter hela hösten men varken tid eller pengar har funnits. Och med supersparandet till resan vet jag inte när vi kommer ha råd :( 600 kroners rullarna, dvs drömtapeterna är ju bara att glömma! Få bli något billigt på Rusta om det blir av.

Något i denna stil var tänkt till köket (färgerna är dock mycket finare på riktigt)

   

Till hallen

   

Funtar på om den ljusblå blir för mycket blått... Men hallen är ju ganska liten, så kanske.. Hmm, det var ju inte så stor skillnad på den blommiga till hallen och de till köket. Kanske blir de två nedersta helt enkelt, de gillar jag mest!

Snälla tomten, jag önskar mig tapeter i julklapp <3
(Jag önskade mig ju iofs det i födelsedagspresent av Johans mamma, haha. Så kanske...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback