Circadin - förändrad sinnesstämmning...

Igår var jag en väldigt negativ och trött liten prick och jag tror att det kan bero på mina sömnpiller. Måste börja föra lite sömn- samt dagenefter dagbok känner jag.

Av de första pillrena, Propavan, jag fick var jag ju helt deckad av dagen efter så de sket jag i. De nya jag har nu, Circadin, har fungerat riktigt bra. Jag somnar och sover gott nästan hela natten. De senaste gångerna har jag dock varit trött och lite yrslig på morgonen. Det är även de monarna jag beter mig som en satkärring hemma..  Biverkningar: "Förändrad sinnesstämning, aggressivitet, agitation, gråtmildhet. Irritabilitet" Typiskt!

Igår kväll tog jag inget piller och idag är jag glad som bara den :P

Måste göra en undersökning på det här!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback