I´m alive

.... Med nöd och näppe. Visst säger man så :P

Men det är knappt. Jag är så fruktansvärt trött. NU när allt fungerar och har lugnat ner sig på jobbet så känner man i varenda milimeter av kroppen hur trött man är. Har varit helt galet sen i onsdags!

Onsdag: Jobb mellan 8.15-01.00 Fick totalt in 1,5 dags komptid :P När jag kom hem vid halv 2 märkte jag inte ens att min älskling hade köpt två par blombuketter till mig. Bästaste älsklingen <3

Torsdag: Sovmorgon, nej! Tidigare på jobbet för att mötas av världens kaosdag. Sprang fram och tillbaka i korridorerna, ingenting fungerade som det skulle :S Jobbade till 19.00...

Idag: ALLT FUNGERAR UNDERBART!!! För första gången är jag glad att det är lugnt med jobb. Slappna av lite och kunna skriva ett blogginlägg ;)


This is me now :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback