One day I'll fly away!

Jag ringde just till Johan och beklagade mig över att jag verkar vara den enda som inte lämnar landet några månader och bara drar runt i världen. Okej, inte den enda kanske, men en av dom få (?) som faktiskt mår dåligt och blir deprimerad över det.

Här sitter jag mitt i vintern och fryser rumpan av mig, jobba, jobba, jobba. Det är inte meningen att jag sak vara här! Men för tillfället är det så, så därför planerar jag småresor för fullt men hur ska 25 semesterdagar räcka till? En sak är säker, den här våren ska jag hålla i plånboken och spara 100 % till resande. Känns vettigare än att köpa kläder i mängder.

1. Vårweekend med mamma och Annica i påsk.
2. Försommarresa (vart?) med Johan under Kristihimmelsfärd.
3. 2 veckor hemma i Sverige, ev roadtrip ner till Västkusten/Öland?
4. Malta en vecka i augusti
5. Thailand vintern 11-12

Planera, planera! Försök att inte deppa ihop!


Här ska jag ju bo! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback