schlagerhelg nr 3 är över.

Busy dag på jobbet, en vanlig måndag helt enkelt.
Har precis gjort en låååång, fin to do list. Kände att jag blev lite splittrad med 4 olika listor med saker lite var stans. Känner att jag har klarat mig relativt bra idag, trodde jag skulle vara helt död efter gårdagens bakisdag.

I lördags var det såklart schlager, denna gång hemma hos Tomas, mycket trevligt och grymt kul! Men jag tror inte att jag tål så mycket bubbel, jag tog en tuppis på soffan men kom igen a lá Tudor :) Mintu ÄR farligt! Natten avslutades med armbrytning och till min förfäran total förlorade jag, måste till gymmet och biffa ännu mer :P Blev en sen taxi hem och sen envisades jag med att se på New Moon, inom 15 minuter hade jag somnat.. 

Igår mådde jag bara skit. Sov typ hela dagen, kunde inte äta något utan att kräkas osv... Det blir banne mig en lugn schlagerkväll nästa lördag!  

Kvällsmöte en måndag, baaaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback