Omg, jag kom fram :D

Herregud, hela Sverige dör verkligen när det kommer snö. Men det har ju kommet 50 cm snö så... Tänkte ta bilen imorrse men när jag gick ut och såg den gav jag upp på en gång! Lilla söt bilen var helt drängt i snö! Så jag gick till bussen och vänta, och vänta, och vänta..... Inga bussar i hela Stockholm. Ringde le boss som fick komma och hämta mig och på vägarna var det jättelugnt så jag kom till och med i tid :D

Full styrka i växelen, tjohoo!

Jag var så positiv imorrse så jag har med mig träningväskan till jobbet. Ska jag hinna med passet 17.30 måste jag väl gå från jobbet kl tre och det lär väl tyvärr inte hända.

Men jag är på strålande humör, det är fucking FREDAG :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback