äntligen bättre!

Idag mår jag äntligen lite bättre, inte alls lika snorig och hostig. Sov ändå till halv 1 och har sen dess legat på soffan och sett på film och gjort nya Spotifylistor. Har också plockat ihop alla julsaker som ska ner i kartongerna imorgon. Imorgon hoppas jag att jag orkar åka iväg och göra något, vad som helst som inte innefattar att ligga på soffan. Känns som att jag kan det efter 3 dagar..

Skönt att vara piggare idag eftersom vi ska på middag hos Johans föräldrar ikväll och träffa en massa släkt. Känns inte som det roligaste att snora ner alla.. Och nu känner jag till och med att det skulle vara gott med ett glas vin, men nej, är bara på helg två i min vita månad!

Fräscha till sig lite för kvällen kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback