i väntan på min date!

Strax lunch, ibland går det snabbt må jag säga!
Väntar på att Emma ska ringa och säga att hon är på väg hit, det blir en lååång lunch idag ;) Men det tycker jag minsann att jag förtjänar!

I eftermiddag ska jag sätta mig och försöka skriva ihop mitt målkontrakt för 2011. Har två mål klara men jag vill komma på ett till, ett litet åtminstone. Sen ska det installeras telefoner och kl 17 är det möte som förhoppningsvis är klart till 18.

Idag har jag nämligen med mig mina träningskläder och tänkte dra en runda på gymmet eftersom jag inte kommer hinna till zumban. Funderar på att lägga till lite chins och dips på mitt vanliga pass, grymt jobbigt men det tar ordentligt :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback