ljuset kommer!!

Vilken fantastisk morgon!
Sov grymt i natt också, gick upp en snabbis för att släppa ut kissekatten men det var allt. Jag blir alltid på bra humör när jag har sovit bra. Oavsett hur trött jag är när jag vaknar så är energin på dagen helt annan..

Men det som gjorde min morgon var ljuset! En helt klar morgon och när jag satt på tåget in mot stan kunde jag se en antydan om att solen redan höll på att gå upp. NU kommer ljuset tillbaka och jag får lite hopp om livet. Okej vintern kommer väl vara mågra månader till men jag ska försöka klara mig undan mer vinterdepression. Men bara tanken att gå i dessa vinterskor 2 månader till gör mig galen. I want klacks!!!

Blommig klänning mitt i vintern?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback