morgonmonster.

Gud vad jag sov bra inatt (förrutom att jag drömde att Johan dumpade mig i ett sms) ett tecken på det är att jag är trevlig mot Johan på morgonen :P Annars mumlar jag mest och klagar på att han måste sjunga så tidigt på morgonen. Igår när jag komenterade hans sjungande sa han "Men jag bli ju glad när jag vaknar bredvid dig! Men du verkar inte så himla glad.." Jag är ett MORGONMONSTER!!

Idag sitter jag mest och skjuter fram det som jag måste göra. Det är inte bra att göra så men ååå jag vill verkligen inte :( Jag gör lite småsaker istället och gör det viktiga när jag uppdaterat klart mina 1000 olika listor :P Ikväll blir det kvällsmöte igen, och sen blir det dessvärre tvättstugan.. Jag och Johan som hade tänkt gå ut och äta och ta några öl så här en onsdag, vi ska återigen införa "göra något kul, mitt i veckan aktivitet"!


Att fota mig nyvaken är som att skriva på sin dödsdom, jag lovar!
Fin morgonfrilla också :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback