musik-tidsmaskin!

Innan läggdags igår hade jag en timme nostalgi på spotify :)

Det började med Groove Coverage-Runaway
Åkte tillbaka till de bästa festerna ever hösten 2005! Det känns som att den hösten borde ha varit minst 2 år med tanke på hur mycker rackartyg vi hann med :D Det blev hopp, hopp i soffan med andra ord.

Sen mitt i allt ville jag lägga in lite Motown i en lista, efter att ha lyssnat på 2 skivor kom Marvin Gaye - Let's get it on. Och var kommer jag på...

... Gavin Degraw  
Då åkte jag tillbaka till SGF där Mills & Emloos myskvot aldrig kunde fyllas :) Då satt jag bara och ååååade mig i soffan..

..då kom Live upp i huvet.
Stannade kvar i SFG-tiden men med Overcome, Nobody Knows och olycklig kärlek.

Det var en minnerrik kväll igår ;)


På SFG tiden tyckte vi även om att dansa i datasalen :D


Kommentarer
Postat av: Emma

Det ser uppenbarligen ut som att vi bodde på gymmet också! Bah!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback